Velkommen Til din nye køreskole

Hyggelig stemning
Vores nye lækre lokaler og afslappede stemning gør det sjovt og hyggeligt at få kortet.
Byens bedste priser
Ingen skjulte gebyrer eller udgifter. Du er sikret de billigste priser og skræddersyede pakker
Personlig undervisning
Du er garanteret den samme underviser og kørelærer, der er med dig til du har kortet i hånden.

Undervisning i øjenhøjde

Vi ved at alle elever er forskellige. Det betyder at dit forløb er unikt, og at der tages hensyn til hvem du er og din viden om trafikken. Vi tager ansvar for din læring, og sørger for at du har en grundig forståelse for alle aspekter af det at køre bil. Det gør vi b.la. med tavleundervisning, hvor vi diskuterer emner og afklarer tvivl, samt ved “prøvetests”, hvor vi sammen gennemgår teoriprøver. På den måde er du sikker på at blive en god billist, og at du er godt rustet til teori- og køreprøven. Se os an til en gratis og uforpligtigende introduktion – Så er du godt i gang.

Hyggelig stemning i lækre lokaler

Du vil blive undervist i vores nye lækre lokaler og med de nyeste undervisningsredskaber. Vi tror på at det skal være sjovt at tage kørekort – og at der skal være tid og overskud til at grine og snakke sammen. Undervisningen foregår på storskærm, hvor du kan sætte dig godt til rette i vores biografsæder og nyde frisklavede popcorn eller en god kop kaffe – fuldstændig som en hyggelig fredag aften. Kom forbi og se lokalerne. Vi glæder os til at møde dig.

Du finder os nemt

Vores skole er centralt placeret i hjertet af det gamle Sydhavn lige ved Mozarts Plads.  Vi er i gåafstand fra Sjællør s-togstation, og med 9A holdende uden for døren er vi tæt forbundet med resten af byen. Så uanset om du kommer fra Valby, Ny Carlsberg, Vesterbro, Teglholmen eller resten af København: Vi er lette at finde, og du kan nemt komme hertil med offentlig transport.

Er du i tvivl? DET ER VI IKKE

Med mere end 20 års erfaring i branchen ved vi hvad der virker. Det skal ikke være surt at få et kørekort.  Hos Mozart trafikskole lægger vi vægt på at du  lærer det du skal, samtidig med at du har det sjovt. Hvis du har spørgsmål til forløbet kan vi hjælpe dig – udfyld kontaktformularen, så ringer vi og tager en snak om hvordan du kommer mod målet.

Vi lever for glade elever:

" Der er styr på tingene, og jeg bestod teori og køreprøve i første forsøg! "
Anette With
"Super god kørelærer" 😁"
Ibrahim Kruezi
"Glad for at jeg tog mit kørekort hos dig, hele turen var det værd."
Eran Thomsen